A l’escola Balàfia ens hem adonat que fem molta brossa i volem prendre consciència de la quantitat de brossa que generem i com la classifiquem.
Els alumnes de P5 han iniciat el treball relacionant el color amb el nom dels contenidors.
Seguidament hem realitzat una activitat de classificar: CADA DEIXALLA AL SEU LLOC !! Aquest n'ha sigut el resultat !!
Veient els resultats, ens ha sorgit una pregunta: Per què hi ha més plàstic que la resta de deixalles ? Si el suc és cartró ?
La solució és ben fàcil ! Ho comprovem !!
Els alumnes de P5 han iniciat el treball relacionant el color amb el nom dels contenidors.
Seguidament hem realitzat una activitat de classificar: CADA DEIXALLA AL SEU LLOC !! Aquest n'ha sigut el resultat !!
Veient els resultats, ens ha sorgit una pregunta: Per què hi ha més plàstic que la resta de deixalles ? Si el suc és cartró ?
La solució és ben fàcil ! Ho comprovem !!
Conscienciem a l’alumnat la importància de reciclar.!!